Sabtu, 09 Januari 2010

ASMA TOLAK PENYAKIT SANTET-GUNA GUNA


Bismillaahi Allaahumma yaa fattaahu yaa muhiithu-yaa muhiithu-yaa muhiithu, yaa sulthoonu-yaa sulthoonu-yaa sulthoonu, yaa laa ilaaha illallaah muhammaddurrosululloh, laa ilaa ha ilallaaah muhamaddurrosululloh, yaa laa ilaaha illallaah muhammaddurrosululloh.”
Jika anda takut akan ilmu pasangan orang, baik itu ilmu guna-guna, pelet, sihir, santet, teluh, racun, aji segala aji dan lain sebagainya maka bekalilah diri dengan ilmu yang dapat menangkal atau menolak semua itu.
Tetapi apabila anda sudah terkena akan ilmu pasangan seperti diatas maka segeralah menyerahkan diri pada Allah SWT Tuhan Seru Sekalian Alam.
Dalam kita mendekatkan diri tersebut lakukanlah kepasrahan dan keyakinan yang kuat bahwa Haqnya Allah Yang Mematikan dan Hanya Allah Yang Menghidupkan. Tiada Daya Upaya sekalian baharu, Tabiat kainatnya tiada memberi bekas.
Setelah hati kuat akan keyakinan pada Allah maka ambillah segelas air yang sudah dimasak lalu bacakan Asma’ yang tersebut diatas sebanyak  3 (tiga) x sambil menahan nafas kemudian lepaskan nafas dan hembuskan ke air. Lalu minumlah air tersebut. Insya Allah dengan Kudrat Irodat Allah sembuhlah sakit seperti sedia kala…SUBHANALLAH!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar